صفحه نخست

عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی چیست؟

عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی یکی از زمینه‌های جذاب عکاسی می‌باشد. در این نوع عکاسی، عکاس باید بتواند محصول را به خوبی معرفی کند و از نیازها و سلیقه‌ی خریدار هم آگاه باشد. کار کردن با افرادی که دید بازاری دارند و نگران نحوه معرفی محصول خودشان هستند هم یکی دیگر از پیچیدگی‌های این شغل است. در مقابل و با وجود تمام سختی‌هایی که این شغل دارد، افراد زیادی موفقیت محصول را به خاطر عکاس آن می‌دانند.

هنگامی که به یک آگهی تبلیغاتی نگاه می‌کنید اولین چیزی که می‌بینید چه چیزی است؟ آیا نوشته‌های تبلیغ است؟ به احتمال زیاد خیر. 

​​​​​​​اکثر مردم اولین چیزی که در یک آگهی تبلیغاتی می‌بینند عکس‌های آن آگهی است. اغلب اوقات نیز همین تصاویر هستند که باعث می‌شوند مشتری نوشته‌های آگهی را بخواند. سوال اینجایست که عکاسی تبلیغاتی چیست ؟ عکاسی تبلیغاتی، عکس گرفتن از محصولات و یا سرویس‌های یک شرکت می‌باشد. این عکس‌ها علاوه بر اینکه باید خیلی جذاب و با کیفیت باشند، باید بیننده را هم به خودشان جذب کنند.​​​​​​​

عکاسی تبلیغاتی

تاثیر عکاسی تبلیغاتی بر افزایش فروش​​​​​​​

عکسهای تبلیغاتی حرفه ای باعث تثبیت جایگاه برندها و رشد و گسترش بازار هدف می شوند. عکاسی تبلیغاتی با صحنه پردازی های اغوا کننده معرفی ویژه ای از محصولات و یا برندها را ارائه می دهد. عکسهای تبلیغاتی با بهره گیری از ایده های مفهومی و خلاقیت به شکلی هدفمند تولید می شوند. عکس تبلیغاتی خلاقانه حامل پیامی ویژه برای مخاطب است که با بهره گیری از جذابیت های بصری میل به خرید را در مخاطب ایجاد می کند.​​​​​​​

​عکاسی مواد غذایی

عکاسی مواد غذایی قصد دارد ویژگی های یک ماده غذایی یا خوراکی را معرفی کند و آن را جذاب جلوه دهد.​​​​​​​​​​​​​​

مشاهده نمونه کار

عکاسی طلا و جواهرات

باید تمام زیبایی یک جواهر را به نمایش بگذارید تا مشتری مجذوب آن شود و ترغیب شود تا آن محصول را خریداری کند.​​​​​​​​​​​​​​

مشاهده نمونه کار

عکاسی پوشاک

به نمایش در اوردن انواع البسه و پوشاک برای تبلیغات آن ها و محصولات وابسته به این صنعت است.​​​​​​​

مشاهده نمونه کار

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. 

شاخه های تبلیغاتی فعالیت اسپارک

عکاسی بدلیجات

در این نوع عکاسی ظرافت و واقعی نمایش دادن محصول بسیار حائز اهمیت است.​​​​​​​

مشاهده نمونه کار

عکاسی آرایشی و بهداشتی

در این نوع عکاسی می بایست بیننده با یک نگاه بفهمد که کارایی محصول شما دقیقا چیست. ​​​​​​​​​​​​​​

مشاهده نمونه کار

باید به صورتی باشد که نوشیدنی ها و غذاهای منو برای مشتری وسوسه انگیز و اشتها آور باشد.​​​​​​​

مشاهده نمونه کار

عکاسی کافه و رستوران

غیر از تبلیغات آنلاین در خصوص تبلیغات آفلاین هم باید برنامه ریزی کرد. عکاسی تبلیغاتی محصولات برای فروش صرفاً در بستر آنلاین و شبکه‌های اجتماعی اتفاق نمیفته.

کسب و کارهای می‌تونن برای تبلیغ محصولاتشون از طریق پخش تراکت و بروشور و آگهی‌های تبلیغاتی در مجلات مختلف و رسانه‌های دیداری و شنیداری و حتی بیلبوردها اقدام کنن. اگر قراره عکس محصول از طریق آفلاین به دست مشتری برسه باید نهایت دقت در رنگ بندی و شیوه عکاسی انجام بشه که عکس بعد از چاپ روی کاغذ‌های مختلف نمایش خوبی داشته باشه.بهترین شیوه عکاسی تبلیغاتی محصولات اینه که از محصول در زوایای مختلف عکس بگیرید در حالی که نور کافی از اطراف به محصول تابیده می‌شه.

عکاسی محصول

معمولا عکاسان تبلیغاتی از نور زمینه مشکی یا سفید استفاده می‌کنن تا نگاه مناسب و سازگاری رو در مشتری ایجاد کنه.همچنین عکاسی محصول با زمینه ساده و تک رنگ باعث تاکید بر رنگ محصولات به صورت طبیعی می‌شه و جزئیات بیشتری از اون رو مخاطب می‌تونه ببینه بدون اینکه حواسش به اطراف عکس پرت بشه. از محصولات به صورت دکوراتیو و یا لایف استایل هم میتوان عکاسی کرد.این سبک از عکاسی نشان دهنده فضای استفاده از محصول توسط مشتری است که باعث جلب اعتماد بیشتر میشود.